Вчителі

Методична комісія вчителів початкових класів

Заєць Олена Вячеславівна

(вчитель початкових класів)

Зарекомендувала себе як вчитель, яка виявила високий рівень професіоналізму та творчості. Вчитель володіє інноваційними освітніми методиками та технологіями. Активно їх використовує в професійному середовищі. Олена Вячеславівна вдумливо та творчо готується до уроків, застосовує нестандартні форми проведення уроків. Обмірковує навчальні та виховні цілі, активно впроваджує форми і методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. На своїх уроках Заєць О.В. розвиває критичне мислення, формує здатність виробити власну точку зору та поважати точку зору інших.

Білоус Олена Миколаївна

(вчитель початкових класів)

Всі знання про нашу планету треба донести до учнів в такий спосіб, щоб їм було цікаво, щоб вони були впевнені в необхідності своїх знань. Щоб досягти високого рівня викладання матеріалу вчителю потрібно постійно вести пошук різноманітних форм і методів навчання. Я свої уроки намагаюсь проводити так, щоб хоча б один із фрагментів врізався у пам’ ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень і через рік. Мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів ,їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку.

На мою думку, школа має бути школою компетентностей, куди не мають приходити лише за знаннями, тут маємо навчати як ними користуватися, як їх шукати, як критично переосмислювати,

Аргументувати свою думку, критично мислити. І цінності . Бо система цінностей дозволяє виробити ставлення до різних ситуацій, подій.

 

 Ілющенко Світлана Анатоліївна

(вчитель початкових класів)

Що важливо для мене як для вчителя? Перш за все, особистість дитини.

Для своїх маленьких учнів намагаюсь бути не тільки першою вчителькою, а й другою мамою, другом, засвітити в їхніх душах сонечка, які б осявали їх життєву дорогу. Мені цікаво з моїми учнями радіти, інколи засмучуватися разом з ними, давати поради. Мені радісно і приємно бачити подив дітей, коли вони відкривають знання або добувають їх самі.

Кожен  урок – для мене головний, кожен учень – важливий, адже кожна мить – неповторна, а кожна людина – унікальна.

Коршунова Тетяна Миколаївна

(вчитель початкових класів)

Професія вчителя – особлива. Я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. Мені не байдуже, якими виростуть мої  учні. Нехай не всі стануть великими людьми, але найголовніше, щоб з них виросли справжні громадяни: добрі, чуйні, працьовиті. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його вихованців,їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню особистості.
 

Мельниченко Аліна Олександрівна

(вчитель початкових класів)

Вчитель—це поклик серця, зве туди, де очі дітвори, немов  невгасимі вогники світла і добра.

Поклик своєї вчительської долі я відчула ще з дитинства, у мене ціла сімейна династія вчителів.

Життя гарно світить мені вчительську доріжку. Ось вже 30 років, золотозубий вересень відкриває мені двері рідно школи і веде назустріч із моїми коханими дітлахами.

Я люблю свою роботу, своїх ангелят—цей світ дитинства і надії, де не гасне ні на мить вогник добра, розуміння, любові, а саме головне—віра в учня.

«Гордість учителя в учнях, в зростанні посіяних ним зерен»

                                                     Д.Менделєєв

Трубійчук Жанна Ярославівна

(вчитель початкових класів)

Показала себе творчим, досвідченим вчителем, який добре володіє інноваційними освітніми методами й технологіями, активно їх використовує у своїй  роботі. Особливо ефективно застосовує технології  творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

Остапенко Таміла Володимирівна

(вчитель початкових класів)

Добре володіє методикою викладання всіх предметів у початкових класах. Віддає перевагу інтерактивним методам навчання, які створюють атмосферу творчої невимушеності й допомагають кожній дитині вивчити свої можливості.  Застосовує різні засоби активізації розумової діяльності учнів, залучає їх до пошукової роботи.

Колесник Наталія Іванівна

(вчитель початкових класів)

Готуючись до занять використовує методичну літературу, продумує структуру і форми проведення самопідготовки, спортивної години, виховних заходів. Планує і проводить з учнями корекційно – розвивальну роботу на основі вивчення їх індивідуальних особливостей. Вдало використовує ігрові моменти для перевірки засвоєння навчального матеріалу. Належну увагу приділяє роботі з учнями по розвитку навичок читання, каліграфічного письма, усного рахунку. Свою роботу спрямовує на підвищення якості навчання, зміцнення свідомої дисципліни.

Постійно дбає про здоров’я своїх вихованців. Багато уваги приділяє фізичному вихованню дітей. Проводить різноманітні за змістом спортивні години, під час яких учні виконують різні фізичні вправи, грають у рухливі ігри.

Мелешко Оксана Іванівна

(вчитель початкових класів)

На уроках використовує методи навчання, які направлені на організацію роботи учнів для самостійного здобуття знань, формування навичок та умінь у процесі активної пізнавальної діяльності. Це: рольові ігри, інсценізації, імітація явища дійсності, розв’язання ситуаційних задач. Постійну вагу приділяє роботі з розвитку навичок читання, каліграфічного письма, усного рахунку. Уміє лаконічно, образно й виразно подати навчальний матеріал. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. Ефективно застосовує на уроках різноманітні презентації.
   Методична комісія вчителів природничо-математичного циклу

Велікдус Наталія Дмитрівна

(вчитель фізики)

Вчитель, напевно, – найблагородніша професія, яка вимагає від людини невичерпної життєвої енергії, великого творчого потенцілу, душевної щедрості, безграничної любові до дітей та вірності своїй справі.

Моя задача – допомогти дітям знайти себе, зробити перше і найголовніше відкриття – відкрити свої здібності, а може, навіть і талант. Я розумію, що це вимагає від мене знань, навиків, педагогічної майстерності. Є безліч способів зробити уроки цікавими і красивими, але найголовнішим на цьому шляху є допомога учню повірити в себе, повірити в свої можливості, повірити в свої сили. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить.

 

 Гутнікова Ольга Георгівна

(вчитель хімія)

Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. Мені небайдуже, якими виростуть мої учні. Нехай не всі стануть великими людьми, але найголовніше, щоб з них виросли справжні люди: добрі, чуйні, працьовиті. Тому намагаюся своїм особистим прикладом показувати, як повинні проявлятися в людині ці якості. Крім того, намагаюся бути професіоналом і особистістю. Щоб бути професіоналом, прагну добре знати свій предмет, підвищувати свою педагогічну майстерність, вивчати психологічні особливості школярів. Як особистість, намагаюся бути цікавою, творчою. Я намагаюся йти в ногу з часом.
 

 Козлова Світлана Михайлівна

 (вчитель математики)

Віддавати своє серце професії – великий крок у житті людини. Лише такі стають майстрами, професіоналами, отримують визнання. Коли твоя робота – це хобі, і хочеться ще більше і більше себе вдосконалювати та творити.

Навчити дитину творити, мислити, використовувати свої здібності, які закладені природою, не занедбати  цей дар, можна лише коли вчитель з чистим люблячим серцем йде до учня, адже творчість —  це похідна інтелекту, заломлена через мотиваційну структуру, яка або гальмує, або стимулює її прояв.

Малюк Олена Вікторівна

(вчитель біології)

Я – вчитель біології. «Біо» – це «життя» (люблю його у всій різноманітності фарб!), «логос» – «вчення, поняття, наука» (дуже багато чого хочу пізнати та зрозуміти- тобто постійно вчуся)

Біологія– це мій світ, науки, які разом з учнями нам відкривати. Досить часто в мене виникає питання: чому і як вчити? термінам? законам? дослідам? Ні, не тільки цьому. Вчу любити, розуміти і вдумливо читати вічно молоду книгу Природи.

Я вчитель, тому що маю пристрасть до навчання.
Я вчитель, тому що хочу виростити людей, яким подобається пізнавати світ.
Я вчитель, тому що знаю, що насправді ставлення до життя  вимірюється не тестами, а тим, як ми ставимося до інших.

 

 Онищук Ірина Олексіївна

(вчитель географії)

Досконало володіє сучасною методикою викладання географії та економіки, творчо поєднує на уроках сучасні освітні технології з уже випробуваними життєвим досвідом формами і методами роботи.

Систематично підвищує свій фаховий рівень, активно займається самоосвітою, належну увагу приділяє вивченню і впровадженню передового педагогічного досвіду. Бере активну участь у роботі міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки. Ділиться досвідом своєї роботи, проводить відкриті уроки, майстер – класи.

Невмержицька Світлана Павлівна

(вчитель історії та інформатикти)

Навчання та виховання дітей для мене це не просто робота, я росту та розвиваюся разом із ними. Допомагаю дітям зрозуміти світ навколо, радіти кожній хвилині, знаходити прекрасне у щоденному. Головним досягенням для себе вважаю те, що діти йдуть до школи з усмішкою та цікавістю. Окрім дітей, джерелом натхнення для мене є педагоги-новатори, яким я незмінно слідую в процесі своєї роботи.

Натхнення черпаю у нових знаннях у сфері дитячої психології та педагогіки.

Вважаю, що неможливо запалити в дитячих серцях вогонь, якщо у власному сирість і темрява. Впевнена, що дитина – це особистість, яка здатна осягнути вдвічі більше можливостей для відкриття світу, ніж доросла людина.

Є автором наукових публікацій з історії.

Тарасюк Микола Дмитрович

(вчитель   інформатикти)

За період роботи  підготував багато переможців міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів, олімпіад.

При роботі з дітьми дотримуюсь принципу:  «Вчителя роблять його учні!». Урок повинен бути корисним, а знання треба вміти застосувати в житті. Систематично проводжу роботу з профорієнтції учнів  і дуже радію успіхам випускників, що потрапили на роботу в ІТ компанії та зв’язали своє життя з програмуванням.

Орловська Наталія Миколаївна

(вчитель мтематики)

Моя робота визначає мою сутність і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу – навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, – і так уже двадцять п’ятий рік.

Навчаючи дітей математики, намагаюсь побачити в них, перш за все, особистість, індивідуальність, якій потрібна, крім знань, ще й повага та любов. Не ставлю за мету себе рекламувати, але найбільшим щастям для мене є досягнення моїх учнів, відчуття того, що допомогла становленню Людини. Адже:

«Учитель повинен знати і відчувати, що на його совісті – доля кожної дитини, що від його духовної культури та ідейного багатства залежить розум, здоров’я , щастя людини, яку виховує школа».

В. Сухомлинський

Методична комісія вчителів гуманітарного циклу
 

 Воєвуцька Олена Миколаївна

(вчитель англійської мови)

 Педагогічне кредо:

  • I am a teacher of school 17 and I want to be here;
  • I am proud of my school and I do my best to maintain its excellence;
  • I always show respect to others: school administration, colleagues,

          students with my words and actions;

  • I always make myself available to all of my students and their families with no exception and take care of any concerns they might have in a timely manner;
  • If I say it can be done, I achieve my goals;
  • I accept the responsibility for the choices I make.

 Кирилович Ольга Михайлівна

(вчитель української мови та літератури)

   Вчитель української мови та літератури вищої категорії, член творчої групи вчителів – словесників м. Житомира, шкільний координатор Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник».
Костюк Юлія Вікторівна

(вчитель німецької мови)

Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама все життя пропрацювала в дитячому садочку. Я не просто продовжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, плекати в душі добро й людяність.

Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, – я щаслива.

Моя мета – створення умов, що дозволяє дітям вивчити німецьку мову з легкістю, яка вже давно є невід’ємною частиною знань сучасного суспільства; зацікавити учнів в його вивченні.

Кравчук Інна Олександрівна

(вчитель англійської мови)

«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.   

                                                 (Л.Н.Толстой)

Вчитель… Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння у цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок учителя — це не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа морального, етичного, духовного зростання.

Ладан Тетяна Петрівна

(вчитель англійської мови)

Я –  вчитель, і я пишаюсь цим!
Я пишаюся тим, що маю колег, учнів та їх батьків, котрі щодня мене надихають стати кращим учителем.
Я пишаюся тим, що я є частиною роботи, яка не є роботою,  де кожного дня, незалежно від того, як я себе почуваю, у мене є мої учні, які раді мене бачити.
Я пишаюся тим, що я є частиною групи людей, які роблять свою справу заради любові до дитини та професії, а не заради бажання грошової одиниці.
Я пишаюся тим, що я є частиною чогось, що ніхто не зможе зрозуміти, доки не зайде до класної кімнати та не спробує навчити. Жодна теорія, підручник чи навчання не можуть по-справжньому визначити, що роблять учителі щодня, щоб заслужити авторитет і довіру своїх учнів.
Осіпчук Ірина Вікторівна

(вчитель української мови та літератури)

Працюю над темою «Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури». Намагаюсь спрямовувати хід думок учнів так, щоб вони активно, зосереджено прагнули бачити невидиме, розуміти приховане. Розкриваю значення грамотного мовлення для реалізації особистості.

Ціную життя у всіх його проявах  та навчаю цього дітей. Спонукаю школярів до творчості, самопізнання та самовдосконалення, адже  поділяю думку письменника Луїса Рівери,  що «живе не може бути застиглим». Цікавлюсь психологією. Практикую Йогу.

Як педагог, намагаюсь побачити в кожній дитині щось особливе та вивільнити назовні прихований хист.

Прохоренко Юлія Володимирівна

(вчитель мистецтва та зарубіжної літератури)

Я – вчитель. Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце, в свої думки, подумати про себе.

Чи вистачить мені сил йти в ногу з часом, бути цікавою, різною, новою? Всі ці роки я ні на хвилину не забувала народну мудрість і намагалася слідувати їй: виховувати «крилатого» може тільки «крилатий» педагог, виховувати щасливого може тільки щаслива, а сучасного – тільки сучасна людина.

Учитель – це спосіб життя, це стан душі.

Десь я прочитала легенду, що на землі розкидано безліч вуглинок-світлячків. Кожна з них – це символ якоїсь професії. І щаслива та людина, яка знайде саме свою вуглинку, що світитиме їй все життя. Я вважаю, що не помилилася в виборі своєї професії, я знайшли свою вуглинку – і тому щаслива людина.

Мабуть, потрібно знати, чого я не люблю, що заважає мені в житті. Так-от, я не люблю, як сказав В.Висоцький, «коли стріляють в спину, а ще гірше – коли в неї плюють»; не люблю фальші, лицемірства, облудливих слів; ненавиджу підлість і брехню. Тому висловлююсь відкрито, чесно, уникаю піднесено-порожніх фраз.

Професія вчитель – це професія успіху. Досягти успіху не означає, що потрібно зробити що-небудь визначальне. Це значить, що потрібно робити те саме, що і всі, тільки виключно добре.

Сівченко Олена Олександрівна

(вчитель української мови та літератури)

Є такий афоризм: «Не даруй людині картину – подаруй їй фарби і полотно. Не даруй людині книгу – подаруй блокнот і ручку. Не даруй того, що ти вважаєш щастям – подаруй їй свободу вибирати своє щастя».

Це і є смисл моєї роботи. Не обрати за своїх учнів їх майбутню долю, а допомогти їм пізнати цей світ і себе в ньому, знайти своє призначення. Не втручатися постійно в процес їх самопізнання, а чекати, коли учень звернеться з питанням, за порадою або з цікавою пропозицією. Це схоже на те, як вирощують квітку. Тільки в цьому випадку ти (вчитель) – і садівник, і сонячне тепло, і живлюща волога. Ти підживлюєш, зігріваєш цей несміливий поки, маленький росточок, але пробиватись крізь землю, рости, вбирати те, що дає оточуючий світ, він має самостійно. Якщо я зможу їх розворушити, примусити думати, мріяти, шукати, діяти, я буду знати, що я на своєму місці.

Арнаут Галина Григорівна

(вчитель мистецтва та зарубіжної літератури)

Робота, що повязана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик:

 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

Примак Тетяна Миколаївна

(вчитель української мови та літератури)

 Викладання – це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, зацікавленість своїм предметом, додаткові знання та головне вміння  легко та якісно донести їх до дітей.

          Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Я вважаю, що не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього.

Количева Марина Михайлівна

(вчитель англійської мови)

      Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. “Прив’язуючи” навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.